ŠFK v novej sezóne mení vizuálnu identitu

Článok

ŠFK v novej sezóne mení vizuálnu identitu


Štátna filharmónia Košice (ŠFK) predstavuje čerstvé dizajnérske prírastky, vrátane loga inštitúcie. V jeho vynovenej verzii môžete vidieť dirigenta a hráčov či vibráciu zvuku s vtáčikom ako nositeľom melódie. Z loga vychádzajú aj vizuály sociálnych sietí, propagačné materiály či tlačoviny vo farebnej kombinácii  terakotová – béžová – tmavomodrá. Pod nový imidž ŠFK sa podpísali dizajnérky Annamária Digoňová a Mária Bujňáková .

K zmene vizuálnej identity ŠFK pristúpila, aby preniesla ducha inštitúcie aj do vonkajšieho imidžu. „Radi by sme odkázali našim poslucháčom, priateľom a všetkým, ktorí nás možno zatiaľ nevnímajú, že naša filharmónia je pokroková a atraktívna a je tu pre všetkých,“ hovorí generálna riaditeľka ŠFK Lucia Potokárová.

Línia loga ŠFK vytvorila zároveň základ pre logá festivalov, ktoré košická filharmónia zastrešuje. V symbole Medzinárodného organového festivalu Ivana Sokola línia prechádza do píšťal organa. Logo Košickej hudobnej jari predstavujú lístky ako symbol jari – ide o zduplikovaný tvar vtáčika.

Okrem loga a fontu by sa v mysli verejnosti mali udomácniť i farby inštitúcie. Prvou inšpiráciou bola farebnosť budovy Domu umenia, v ktorej filharmónia sídli. Dizajnérky sa priklonili k zemitej škále a ako základná farba zvíťazila tehlová – terakotová. Dopĺňajú ju béžová a tmavomodrá.

Prihláste sa a získajte prístup k zaujímavému obsahu

Prihlásiť sa