NextGen má krásne firemné tričká!
„Sme šťastní, že vám môžeme predstaviť naozaj pekné tričká USSK,“ hovorí Soňa Kotelešová, ktorá pracuje ako manažérka na útvare reštrukturalizačných projektov. Záujmová skupina mladých hutníkov NextGen sa pri ich príprave spojila so známou lokálnou streetware značkou KERE (KošicE REpresent). „Náš spoločný ciel bol pripraviť také firemné tričká, ktoré budete radi a hrdo nosiť kamkoľvek sa vyberiete a v ktorých sa budete cítiť príjemne. Podieľali sme sa na výbere strihov, grafiky, farby tričiek a každého detailu, ktorý na tričku nájdete, aj keď sme mali 100%-tnú dôveru v KERE, keďže ich výtvory sa nám páčili. Koniec koncov posúďte sami. Táto spolupráca ma veľmi bavila, pretože značku KERE nosím aj sama a preto som veľmi rada, že sa nám podarilo nadviazať takúto spoluprácu a šli do toho s nami.“
Súčasťou skupiny NextGen je aj Lukáš Kozel, manažér na útvare riadenia výnosov, ktorý dodáva: „Hlavný motív na hrudi znázorňuje ikonickú stavbu, ktorú spozná každý, kto niekedy prišiel do kontaktu s USSK. V pozadí sú Slanské vrchy a keďže ide o tričká NextGen, ich celkový dizajn je hravý, pekne doplnený o logo firmy na rukáve. Samozrejme, nesmú chýbať klasické motívy KERE vzadu.“
Neformálnu skupinu zamestnancov NextGen vedie Juraj Sabol, generálny manažér pre stratégiu USSK. Aj on sa na tvorbe originálneho reklamného predmetu podieľal. „Trvalo nám dlhšiu dobu vybrať naozaj to, čo by sme aj sami hrdo nosili, boli stotožnení s grafikou a jednou z hlavných požiadaviek bol aj kvalitný materiál tričiek, čo značka KERE všetko spĺňala.“ Tričká budú dostupné v limitovanej edícii, v mužskom i ženskom strihu, vo všetkých veľkostiach a v dvoch farbách – modrej a čiernej. „Ak budete mať záujem o tričká, zapájajte sa do našich súťaží, do pripravovanej lotérie alebo ďalších akcií NextGen, veď ako nám je zvykom, radi Vás odmeníme,“ pozýva na podujatia NextGen J. Sabol.