Radiátory KORAD sa pripomenuli na veľtrhu v Paríži

Článok

Radiátory KORAD sa pripomenuli na veľtrhu v Paríži


Obchodníci nadviazali perspektívne kontakty s Beneluxom aj Tuniskom

Paríž je miesto, kde sa stretáva celá Európa. Aj preto sa špecialisti z obchodu a marketingu vybrali na veľtrh Interclima Interconfort 2017 do francúzskej metropoly, aby predstavili novinky z výroby radiátorov a rozbehli obchodné rokovania s novými klientmi. Radiátorke sa opäť darí, o čom svedčí aj výrazný nárast objednávok i predaja košických radiátorov v tomto roku a rovnako ako dobré vyhliadky do toho budúceho. Ako nám povedal obchodný riaditeľ pre radiátory a rúry Oliver Lindvay, zástupcovia spoločnosti U. S. Steel Košice na veľtrhu stretli veľa záujemcov - existujúcich aj potenciálnych nových zákazníkov. „Boli tam Ukrajinci aj Rusi, ale stretli sme sa tiež s potenciálnymi klientmi z rôznych iných, dokonca až exotických krajín. Napríklad sa u nás zastavil seriózny záujemca o naše radiátory z Tunisu a mali sme vážneho zákazníka i z Beneluxu,“ informoval Oliver Lindvay.  Účasť na veľtrhu zhodnotil ako sľubnú. „Je tam veľký potenciál. Nemecko, Benelux, Škandinávia, to je to, čo chceme podchytiť. Potvrdili sme si, že stratégia je nastavená dobre a na budúci rok sa rysuje, že sa nám podarí realizovať ešte vyššie objemy predaja, ako v tomto roku,“ uviedol obchodný riaditeľ s tým, že ich zámerom je vyťažiť čo najviac z existujúcich výrobných kapacít podniku a maximalizovať profitabilitu. Pozitívne hodnotil účasť na veľtrhu v Paríži aj Ivo Gajdoš z úseku GM pre marketing a plánovanie. „Našim cieľom bolo získať informácie o tom, čo trh chce a predstaviť naše cenové ponuky. To sa nám podarilo. Teraz nás však ešte čaká množstvo ďalšej mravčej práce, aby sme naše úsilie zavŕšili úspechom,“ povedal.

V budúcom roku sa obchodníci s radiátormi plánujú predstaviť na ďalšom veľtrhu. Bude to výstava Aquatherm v Prahe, ktorá sa uskutoční na prelome februára a marca 2018. V ČR majú podľa Olivera Lindvaya s radiátormi KORAD rozbehnuté niektoré sľubné obchodné aktivity, ktoré by mali potvrdiť tohtoročný nárast predaja na českom trhu v porovnaní s vlaňajškom o 400 percent, pričom v horizonte nasledujúcich dvoch až troch rokov by radi tieto objemy ešte viac zvýšili.

Prihláste sa a získajte prístup k zaujímavému obsahu

Prihlásiť sa