Prieskum hovorí, že zákazníci chcú ekoprodukty

Článok

Prieskum hovorí, že zákazníci chcú ekoprodukty


Výsledky, ktoré sme sa dozvedeli z prieskumu ,,Ako sa máte, Slovensko?“, odprezentovanom na AmCham konferencii Beyond Green, sú jednoznačné. Udržateľnosť je v kurze, pretože zákazníci si chcú kupovať ekologické produkty a zamestnanci pracovať v spoločensky zodpovedných firmách. Spotrebitelia chcú byť informovaní o environmentálnom dopade spoločností a ich zodpovedných aktivitách. Takisto, čím transparentnejšie firmy komunikujú svoje hodnoty a aktivity, tým viac im spotrebitelia veria. Tieto a ešte detailnejšie výsledky prieskumu nájdete v anglickom jazyku na webovej stránke AmCham Slovakia (strana 12-13). 

Ako teda naložíme s prezentovanými výsledkami a našimi možnosťami? Otázka bola zodpovedaná aj počas nedávneho ESG Summitu, organizovanom CFA Society Slovakia, kde sme v diskusnom paneli opísali, ako sa v USSK dlhodobo pripravujeme na nové legislatívne požiadavky. Náš tím sa venuje jednotlivým iniciatívam a spĺňaniu strategických cieľov. Aj vďaka takémuto fungovaniu sa spoločnosť U. S. Steel Košice vydala v ústrety aktuálnym požiadavkám, a to formou ResponsibleSteel™ certifikácie. Taktiež momentálne pracujeme na analýze rizík v oblasti ľudských práv a práv zamestnancov. V neposlednom rade chceme lepšie porozumieť vplyvom nášho dodávateľského reťazca v rámci konceptu udržateľnosti. Kolegovia na nákupe sa preto intenzívne pripravujú na rozbehnutie procesu, po vzore korporácie, využitím platformy EcoVadis pre zber informácií v súvislosti s udržateľnosťou od našich dodávateľov.

Na titulnej fotografii z panelovej diskusie ESG Summitu Mia Janočková, manažérka pre udržateľnosť / ESG U. S. Steel Košice (vľavo) a zástupcovia firiem Západoslovenská energetika,
PwC Slovensko a SmartHead Co.

Prihláste sa a získajte prístup k zaujímavému obsahu

Prihlásiť sa