Do Brna s mottom: Blízko k vám

Článok

Do Brna s mottom: Blízko k vám


Spoločnosť U. S. Steel Košice sa zúčastní na medzinárodnom strojárskom veľtrhu

Už len necelé dva týždne ostávajú do otvorenia 54. medzinárodného strojárskeho veľtrhu v Brne. Od pondelka 10. septembra do piatku 14. septembra sa u našich západných susedov predstavia stovky domácich či zahraničných vystavovateľov, medzi nimi aj U. S. Steel Košice. Naša spoločnosť sa bude prezentovať bok po boku s výrobcami ako sú napríklad Arcelor Mittal, Dunaferr, Salzgitter, Dillinger Hütte a mnoho ďalších. O popularite tohto najväčšieho podujatia svojho druhu v strednej Európe svedčí aj fakt, že vlani sa v Brne predstavilo bezmála 1 600 spoločností a výstavné priestory o rozlohe vyše 41 000 m2 navštívilo takmer 80 000 návštevníkov.

Organizátori sľubujú okrem iného aj bohatý sprievodný program, medzi ktorý zaradili niekoľko odborných konferencií, seminárov a workshopov na rôzne aktuálne témy. Od medzinárodného veľtrhu máme veľké očakávania, veď medzi strojármi máme nejedného zákazníka, navyše v areáli brnenského výstaviska sa budú pohybovať i ďalší potenciálni partneri. Nezanedbateľným faktom je aj naša silná orientácia na región V4, z ktorého mnoho firiem a zákazníkov do juhomoravskej metropoly určite zavíta. A aké sú naše ciele? Osloviť najmä klientov z V4. "Chceme ukázať našim zákazníkom, že sme ich blízkym, a teda aj "naturálnym" partnerom. Presvedčiť ich, že len blízky partner môže ponúknuť riešenia, ktoré nedokážu naplniť spoločnosti zo vzdialených krajín. To nám umožní posilniť vzťahy s existujúcimi zákazníkmi a získať nové kontakty s novými potenciálnymi klientmi," vysvetľuje naše zámery v Brne viceprezident pre predaj a marketing Christian Korn, ktorý na veľtrhu samozrejme nebude chýbať. Okrem neho do Brna zavíta aj viceprezident pre výrobu Mark Tabler.

Medzinárodný strojársky veľtrh bude skvelou príležitosťou najmä pre našich obchodníkov, "U. S. Steel Košice budú reprezentovať kolegovia z predaja a marketingu, technického servisu pre zákazníkov a k dispozícii budú aj generálni manažéri z úseku Predaj a marketing," približuje zloženie nášho tímu riaditeľ pre globálny marketing a strategické plánovanie Alexander Zemančík. Ako ďalej pripomína, zaujať chceme hlavne službami a prístupom k zákazníkovi. "Byť úspešný v zložitom ekonomickom prostredí a pri rastúcej konkurencii je stále zložitejšie. Kľúčom k úspechu je dlhodobý a korektný vzťah so zákazníkom, excelentný servis, aktívna spolupráca a snaha byť k zákazníkovi čo najbližšie, aby sme čo najlepšie splnili jeho potreby a požiadavky. Znamená to, byť zákazníkovi k dispozícii 24 hodín denne a ponúknuť extra služby ako technické poradenstvo, spoluprácu na vývoji špeciálnych akostí ocelí prispôsobených špecifickým potrebám zákazníka a podobne. To je to, čo nás môže odlíšiť od konkurencie."

Pre našu expozíciu bude na brněnskej výstave vyhradená plocha o rozlohe 150 m2. Dizajn stánku pochádza z dielne architekta Martina Drahovského z Fakulty umení Technickej univerzity v Košiciach. Má prízemie a prvé poschodie a jeho tvar pripomína rozvinutý zvitok ocele. Technickú stránku stánku bude mať na starosti šestica našich kolegov, medzi nimi i manažér marketingu František Helfen z útvaru Riaditeľa pre pocínované plechy a dynamo materiály: "Priestor je rozdelený na dve časti. Na prízemí sa budú premietať na troch veľkoplošných obrazovkách video prezentácie o U. S. Steel Košice. Nebudú chýbať ani podsvietené stoly na občerstvenie, ktoré vizuálne pripomínajú rozžeravené brámy. V okrajovej časti stánku sa budú nachádzať vzorky z nášho výrobného portfólia, ktoré chceme oživiť aj vybranými umeleckými exponátmi z tvorivej dielne Metal Inspirations. Prvé poschodie, kde sa nachádzajú tri rokovacie miestnosti, je pripravené pre stretnutia so všetkými významnými zákazníkmi."

Naša účasť na veľtrhu v Brne bude ideálnou príležitosťou na budovanie vzťahov so zákazníkmi a posilnenie nášho postavenia na trhu v rámci centrálnej Európy.

Prihláste sa a získajte prístup k zaujímavému obsahu

Prihlásiť sa