Do prieskumu o spokojnosti s využívaním benefitovej karty Up, ktorý prostredníctvom X App organizovala spoločnosť Up Déjeuner sa zapojilo 1 307 používateľov. Z celkového počtu bolo 86,4 % kompletných odpovedí (1 129).
Dvaja z troch vyžrebovaných výhercov sa už vozia na elektro bicykloch Sharvan, tretia vyžrebovaná si svoj bicykel prevezme na budúci týždeň.
Ako dopadol prieskum?
Takmer 60 % používateľov by odporučilo benefitovú kartu Up svojím známym. Spokojných s akceptačnou sieťou je 86 % používateľov.
Až 1021 používateľov platí benefitovou kartou Up priamo u obchodníka, prostredníctvom platobného terminálu, 74 pri infopulte v obchodnom centre, 10 na webe obchodníka, a len 24 v zákazníckej zóne benefitovej karty Up. Až 40 % používateľov si nevšimlo nálepku na akceptačnom mieste.
Čo sa týka využívania zákazníckej zóny, najviac (513) využíva zákaznícku zónu cez mobilnú aplikáciu, 320 ďalších o nej buď nevie, alebo zabudli heslo.
Naši zamestnanci, ktorí sa do prieskumu zapojili, by uvítali rozšírenie počtu akceptačných miest, platbu mobilom, informovanosť o zostatku a 150 z nich by uvítalo možnosť prepojiť Up kartu so svojou platobnou kartou.
Aktuálna zľava v zákazníckej zóne
Vyše polovica opýtaných má záujem o bonusy a výhody v zákazníckej zóne. Aktuálne pribudla ďalšia špeciálna ponuka na zvýhodnenú cenu pre bicykel Sharvan.
https://benefity.mojeup.sk/ [benefity.mojeup.sk]